آخرین وضعیت ورزشگاه فینال جام‌حذفی/ فاصله تا ایده‌ال خیلی زیاد است!
تاريخ : دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, | 14:59 | نویسنده : babak

نماینده فدراسیون فوتبال از آخرین وضعیت و میزان آمادگی ورزشگاه میزبان بیست و پنجمین فینال جام حذفی خبرداد.
حسین عسگری، در خصوص بازدید خود از ورزشگاه حافظیه شیراز، به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال و همچنین آخرین وضعیت این ورزشگاه گفت: وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه نسبت به گذشته بهتر شده است اما هنوز با کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی و یا حتی فولادشهر فاصله زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در کشور ما فقط ۳ ورزشگاه است که کیفیت چمن آن ایده ال و مطابق شرایط استاندارد فوتبال دنیاست، افزود: با وجود تلاشهای زیاد هنوز کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه به شرایط ایده آل نرسیده است هرچند که در فاصله ۳ روز مانده به بازی فینال جام حذفی بازهم بر روی ارتقای کیفیت چمن این ورزشگاه کار می شود.

نماینده فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر در قسمتهایی از زمین که ناهمواری به چشم می خورد غلطک زده می شود، ضمن اینکه حدود یک ماه است که برای جلوگیری از آسیب دیدیگی چمن ورزشگاه حافظیه بر روی آن بازی برگزار نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: یکسری ایرادات کوچک هنوز وجود دارد که من در گزارشم به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن اشاره کرده ام که مطمئنا این نواقص تا روز بازی فینال برطرف خواهند شد.

عسگری تاکید کرد: من به مسئولان برگزاری بازی فینال جام حذفی و همچنین هیئت فوتبال استان فارس توصیه کرده ام، به دلیل حساسیت این دیدار، تمهیدات ویژه ای را در نظر بگیرند تا با توجه به گنجایش محدود ورزشگاه حافظیه که حدود پانزده هزار نفر است، ازدحام و حضور هواداران دو تیم شاهین و استقلال دراین ورزشگاه، بیش از گنجایش آن اتفاق نیفتد چون این موضوع به احتمال فروان تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

دیدار فینال بیست و پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه بین تیم‌های استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین